Pages

Saturday, May 28, 2016

Mood Republik



As salammualaikum.. hari ni aku sempat menjengah ke Mood Republik.. kebetulan kali ni dibuat di Melaka.. mulanya aku memang tak tahu apa-apa pun pasal mood republik ni.. tapi ada teman yang pernah pergi masa dibuat di Kelantan dulu.. murah katanya..

Gambar dari internet

Disebabkan perkataan murah tu.. aku pun merajinkan diri ke sana.. sebenarnya aku bukan penggemar untuk ke tempat yang sesak ni.. tapi disebabkan murah.. ditekankan sekali lagi..MURAH..  haha aku pun gigih cari geng untuk ke sana.. mujur kakak ipar memang nak menjengah ke sana juga..

Aku tak beratur pun tadi..-gambar internet

Bila sampai.. aku tengok orang beratur punya la panjang.. ingatkan untuk apa.. rupanya untuk pendaftaran.. untuk dapat beg free tu pun kalau orang yang 10k pertama.. tapi sebab tujuan utama aku untuk beli barang dan aku malas nak beratur.. jadi aku dengan kakak ipar pun terus masuk..

Aku tak jumpa pun keadaan macam ni tadi -gambar dari internet

Masya Allah.. ramai manusia.. bila tengok barang - barang yang ada, aku dah mula jatuh cinta.. aduh banyaknya pilihan.. tapi harganya boleh tahan la.. xde la murah mana pun.. ada yang harga online lagi murah dari sini.. kikiki.. tapi murah tak murah pun banyak juga aku borong.. beli jubah kurti untuk kakak ipar dan pengasuh.. dapat la harga rm 45 sepasang.. sebelum ni aku pernah beli di karnival pendidikan.. harganya rm50 sepasang.. haha murah kan.. walaupun harganya murah rm5 JER...

Lepas daftar nanti dia cop kat tangan  -gambar dari internet

Beli juga tudung untuk ainul farhah.. banyak la pilihan untuk anak kecil.. harganya juga boleh tahan..haha beli juga kurta untuk adi mulhim.. tapi untuk umair  takde pula jumpa yang saiz..
Sedar tak sedar dalam pukul 2.30pm juga baru aku dan kakak ipar keluar dari tapak jualan..huhu 3 jam setengah jalan tanpa duduk.. dah sampai rumah baru terasa lenguh kaki berjalan.. haha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...