Pages

Saturday, April 23, 2016

Hotel Jasmine


Sepanjang tinggal di Cameron Highland ni (macam lama sangat) aku dengan rombongan aku menginap di Hotel Jasmine..hotel bajet..tapi aku rasa ok sebab dekat dengan pasar malam Brinchang..dekat dengan tempat makan..dekat dengan kfc (sebab bawa anak murid)..dekat dengan atm..
Aku rasa layanan yang diberikan agak memuaskan dan aku boleh tukar jenis bilik bila-bila masa tanpa sebarang tambahan bayaran..aku dan ahli rombongan yang lain pun dapat bilik pada aras yang sama..senang nak pantau..
Tapi yang kurang selesa bila aku dapat bilik yang berada betul-betul atas kedai.. bila buka tingkap bau masakan dari kedai bawah masuk ke dalam bilik..dah la bilik kat cameron ni takde kipas dan aircond..so memang kena buka la tingkap..dah la tingkap takde grill..aduhaiii...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...