Pages

Monday, November 21, 2016

Olympiad Matematik & Sains Peringkat Negeri Melaka


Wakil dari Gagasan Pendidikan Melayu Malaysia

As salammualaikum.. hari ni main peranan sebagai guru pengiring.. bawa pelajar seramai 4 orang..  bawa pelajar 2 lelaki dan 2 perempuan yang bertempat di SBPI Selandar... pertama kali dengar tentang Olympiad.. puas cari di internet tentang contoh-contoh soalan di internet.. bila dah jumpa..aduhai agak mencabar juga soalannya..

En. Azam..dari PPD Jasin

Harap anak-anak didik boleh menjawab dengan hati yang tenang.. hadiah utama untuk peringkat negeri kali ini rm500 duit tunai... fuyyoooo!!! banyak tu.. walau pun cikgu tak dapat apa-apa..hahaha cikgu kan lilin..

Cik Pengacara Majlis yang cantik lawa

Tapi yang paling seronok sekali bila sampai di sini.. ada ramai peserta dari sekolah yang sama... eh eh.. macam mana boleh jadi ramai pula ni..? bukan ke dalam surat kena bawa pelajar 4 oranv saja untuk 1 sekolah..?

Aiman.. pemenang sijil perak kategori sains

Aku cuba risik-risik dari kawan-kawan yang datang.. oo rupanya mereka semua telefon terus pada penyelaras untuk bawa pelajar yang ramai.. aduh.. ruginya tak tahu.. kalau tahu dari awal lagi aku dah angkat 1 kelas pelajar.. sijil peringkat negeri tu...

Zafira..pemenang sijil emas dan rm100

Allahuakbar.. ruginya.. hilang peluang untuk pelajar-pelajar.. kalau ada lagi tahun depan aku akan pastikan perkara seperti ini tidak akan berlaku..he..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...