Pages

Monday, March 14, 2011

Kayak...







Tadi tgk kat tv1 rancangan explorasi kat Padas, Tenom Sabah..ade white water rafting..bestnye tgk..tingat zaman dolu-dolu..masa g kursus kayak..wat STAR 1 N STAR 2..rindunye ngan zaman x sayang nyawa dolu..zaman wayar tercabut 1.. zaman x kenal siang n malam..hehe..masa tu buat ape pun x pk ape..yg tau enjoy + seronok..masa cuti banyak kat Pusat Kokurikulum dari rumah sendiri..ye la..masa tu masih lum ade komitmen..

Bosan kena dengar ceramah..

Masa tuk bersantai setelah letih bertugas..

JURULATIH PENDIDIKAN LUAR..dengan title tu la yang wat mak slalu bising..x penah lekat kat rumah..cuti sabtu n ahad kalo cari kat umah mmang x jumpa..cari kat sekolah apatah lagi..hehe..cari kat Pusat Koku baru leh jumpa..

Sempat posing sebelum amik test..

PUSAT KOKURIKULUM..kat situ aku belajar jadi berani..kat situ aku blajar jadi berdikari..kat situ aku blajar jadi kuat..kat situ aku blajar jadi peramah..kat situ aku blajar jadi manusia yang penyayang..terlalu banyak kenangan pahit manis di Pusat Koku..andai dapat diundur putaran masa, Pusat Koku mesti jadi senarai utama utk aku..hehe
Antara kenangan semasa ke Terengganu Chalenge..

tapi tu semua dah tinggal kenangan..adik2 yang best n sporting, jai n erin sume dah kawin..dah tinggalkan 'zaman itu'..so, akk pun berundur juga demi adik2 tersayang..x jumpa lagi dah adik2 yang macam korang berdua..

Jai n erin..rindu kat korang..

kini tuntutan keluarga lebih utama..tuntutan kehidupan matang dalam mendidik anak2..dalam kerendahan hati mencari keredhaan Ilahi, rasanya pengorbanan ini perlu dilalui..pedih tapi puas hati..semoga kami semua di rahmati..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...