Pages

Saturday, August 6, 2016

Spa muslimah melaka at Aisyaah spa


Assalammualaikum.. hari ni saja nak kongsi rahsia keindahan menjadi muslimah.. haha propa sangat.. sejak akhir-akhir ni memang kerja datang bertimpa-timpa.. tambah lagi dengan pecutan akhir anak-anak yang nak ambil SPM.. memang tak terkata..


Tapi aku dari dulu ada ubat penghilang stress ni.. selain dari solat dan berdoa semoga dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat.. aku juga akan mencari spa..


dulu aku main redah je mana-mana spa yang ada.. tak kira la.. cina punya ke.. thailand punya ke.. masa aku ke Bandung dulu pun aku cari spa juga.. haha
kebetulan pergi dengan yang satu kepala..


Eh dah jauh melalut.. spa yang aku pergi ni dah 2 kali dah aku datang.. kali pertama dulu masa mula-mula dibuka.. dan ini kali kedua.. milik seorang muslimah.. dan hanya muslimah saja yang dibenarkan membuat temujanji... kan.. istimewanya jadi muslimah..


kali ni aku ambil pakej urutan.. bayaran yang dikenakan rm79.. sebenarnya banyak je pakej yang ada kat sini.. ada pakej untuk pengantin.. ada pakej untuk muka.. ada pakej untuk urutan dan sengkak.. malah untuk 'miss V' pun ada..


alhamdulillah sangat berpuas hati.. dengan ruang spa yang berkonsepkan Bali.. dengan alunan muzik yang berteraskan zikir dan nasyid.. dengan bauan aroma serai yang tenang.. memang rasa teruja sangat..


tambahan lagi layanan dari pemilik spa yang sangat bagus.. sesuai dengan suasana..
Urutan yang diberi pun memang superb.. siap pakai siku lagi... haha.. memang terbaik la.. kemudahan tempat solat juga ada disediakan dengan persekitaran yang berjaga dan bersih..
InsyaAllah ada rezeki nak cuba pakej yang lain pula..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...