Pages

Sunday, August 7, 2016

Festival Batik Melaka 2016


Assalammualaikum.. cerita minggu lepas.. ada diadakan festival batik dari 29 julai hingga 31 julai 16.. bertempat di Kipmart Melaka..


dulu aku dah pernah pergi ke festival batik ni.. tahun lepas kalau tak silap.. pergi berkunjung pada hari Sabtu.. ramai yang datang dengan pelbagai ragam.. kebetulan kali ni anak saudara telefon bagi tau nak minta tolong aku belikan.. "personal shopper"... gituuu...



Agak banyak pilihan yang ada.. lagi pun masa aku datang diaorang baru siap susun menyusun.. masa mula-mula sampai ada sikit proses pendaftaran..


masa daftar tu tengok ada yang datang dari Kedah.. dahsyat.. dia memang pengikut tegar.. memang tiap-tiap negeri dia akan ikut.. itu kata dari en. Petugas yang ada... fuh.. tidak la aku..


Macam-macam yang ada dijual di sini.. kain meter, baju siap dengan pelbagai saiz, blouse, skirt, shawl, inner... macam-macam lagi yang ada.. huhu sediakan duit saja..


Aku belikan anak buah kain pasang sepasang rm50.. aku ambil juga sehelai.. kemudian ada skirt 3 helai rm100.. pun aku ada beli juga.. sebab cantik, ada saiz, tak jarang dan murah..


Tup tup masa bayar siap dapat 'free gift' lagi... wahaha... harga memang berpatutan.. bertepatan dengan kualiti.. alah membeli menang memakai...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...