Pages

Monday, August 15, 2016

Great British Circus



Assalammualaikum.. cerita minggu lepas.. saja cakap dengan en.suami.. acah-acah ajak pergi sana.. haha tak sangka en. Suami pun setuju..


Sebenarnya bukan beria sangat nak tengok pun.. tapi saja nak bagi pengalaman pada anak-anak.. pengalaman tengok persembahan secara terus..


Tengok kat banner yang diberi ada nombor telefon.. aku pun whatsap terus untuk booking.. yang seronoknya booking ni tak perlu buat bayaran.. cuma kena ambil tiket satu jam sebelum waktu berlangsung.. aku ambil tayangan pukul 5.30 petang.. senang nak solat asar dan maghrib.. tayangan berlangsung selama 2 jam.. tapi ada berhenti rehat selama 15 minit..


 Ramai bangsa Cina yang ada kat sini.. mungkin tidak terbudaya dengan bangsa Melayu.. ada kaum Melayu cuma tidak ramai..
Mula-mula masuk pun aku dah tergelak tengok tempat duduk... memang sempoi.. aku asik pegang adi je sepanjang persembahan takut adi jatuh celah lubang antara tempat duduk.. hahaha


Aku mengharapkan ada la binatang seperti singa ke.. harimau ke yang akan keluar untuk persembahan.. tapi yang keluar beruang... beruang patung pula tu hahaha haru..


Tapi aku memang teruja bila tengok kru-kru circus bergayutan.. melompat dan yang paling leka sekali bila tengok mereka naik motor dalam gelung... huhuhu seronok memang seronok.. tapi yang macam aku selalu bagi tau.. keseronokan tempat tu berlaku bila kita pergi bersama dengan orang yang seronok..hehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...