Pages

Monday, November 23, 2015

SPM 2015

As salammualaikum..
Kembali membebel di sini..dah pun masuk pertengahan November 2015.. anak-anak dah mula bercuti.. tapi aku masih bekerja.. mengawas pelajar yang mengambil peperiksaan SPM.. en.suami pula berkursus di Muar... jadi anak-anak kena la hantar ke rumah pengasuh.. Umair pula ke rumah nenek...

Alhamdulillah kertas Matematik dah berlangsung pada 16 Nov yang lepas... bila aku tanya pada pelajar, kebanyakannya kata soalan tahun ni agak senang kalau di banding dengan soalan tahun lepas...
Aku cuma rasa bersyukur bila dengar ayat-ayat begitu.. bukan apa, takut over confident je...tapi aku memang dah jadi rutin pula bila budak nak masuk dewan, aku yang cemas lebih.. berdoa macam aku yang nak menjawab soalan periksa.. bila keputusan keluar, aku yang berdebar lebih dari orang yang jawab periksa...
Tahun ni aku mengajar 3 kelas tingkatan 5.. hanya Allah yang maha  mengetahui hati aku  ni... tunggu bulan 3 nanti baru dapat keputusannya... smoga semua anak didik aku berjaya la hendaknya .. amin

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...