Pages

Monday, November 23, 2015

Apsara


Assalammualaikum... tengok tajuk pun dah blur kan.. apa dia apsara ek...
Pagi tadi jaga SPM... dari pukul 8 sampai pukul 11.. perut dah menyanyi berlagu riang dah ni... tapi boleh ke  sekolah dulu.. selesaikan urusan borang claim jaga SPM ni.. bunyi macam banyak kan...sebenarnya kalau nak tau, bayaran untuk jaga SPM ni RM 1 untuk 1 sesi... lumayan kan... (hm.. lumayan lah sangat)
Selesai urusan, aku pun menggunakan betul- betul waktu yang ada.. nak makan, nak cari tempat yang dekat dengan sekolah, yang selesa dan makanan yang sedap.. tu yang aku jumpa apsara ni...


Sebenarnya APSARA ni nama kedai makan yang aku sendiri tak tau apa maksudnya.. yang aku tau sedap (walaupun macam tak cukup pedas)..
Tempatnya pun selesa dan tenang...
Apsara Cafe ni ada macam-macam makanan.. makanan bergoreng dan western ada sekali... harganya agak boleh tahan.. masih lagi dalam kategori harga mampu milik walaupun agak mahal...
Kali ni aku order Pat Thai.. kuey tiow yang digoreng kering dengan lada yang kurang... sedap..tapi kalau dapat pedas lagi.. memang betul-betul ho liow...
Tapi paling aku tak boleh lupa dengan dia punya  air... aku order air asam kedondong dengan asam boi.. huhu rasanya yang masam dan  sedikit pahit... nyum... puas hati

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...