Pages

Thursday, May 29, 2014

Hari Koperasi & Hari Koku

Sebelum cuti ari tu, sekolah dah ambil cuti peristiwa..baru aku tau sekarang ni, kalau cuti peristiwa tu bukan untuk cikgu dan anak murid bercuti, tapi hanya cuti belajar sahaja..tetap kena datang sekolah buat aktivti yang tidak melibatkan proses pengajaran dan pembelajaran..



ohoooo...kena datang sekolah juga la ye.. dah mood cuti dah ni..tak pe, boleh setelkan banyak kerja yang tertangguh..kerja apa tak perlu la senaraikan kat sini..nanti pening...


aku memang suka dengan hari koperasi nie..dapat melatih pelajar untuk berniaga dan aktif dalam koku..selalunya aku memang berniaga..tapi sebab baru balik dari camping ahad yang lepas, aku tak berani amik risiko...badan dah tua..cepat letih..jumaat sampai ahad dah terlibat camping, isnin nak buat persediaan berniaga, selasa nak berniaga...TIDAAAAAKKKK!!!!!!


tak sanggup..bila pelajar datang ajak berniaga, aku bagi alasan yang Kelab Pelaburan yang aku terajui hanya berasaskan pelaburan..keuntungan sekelip mata, tak perlu berniaga...haha..maaf la ye anak didik sayang..
Add caption

Macam-macam aktiviti yang ada..aku tak dapat nak tengok semua..kepala ting tong tak habis letih lagi..tapi yang paling hot sekali masa tu ialah rumah hantu..pelajar sanggup beratur panjang semata-mata nak masuk rumah hantu..nampak sangat masyarakat sekarang memang suka mistik..hehe 

Gigih beratur panjang nak masuk rumah hantu




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...