Pages

Sunday, February 13, 2011

beutiful roses..

Ada orang kate kalau suka bunga ros nie sebenarnya kuat cemburu..especially kalau ros kuning..tapi bagi aku..ros itu lambang kecantikan bagi seorang wanita..

macam mana leh sama ngan wanita lak..?sebab bagi aku nk amik bungan ros nie sama macam nk jaga mahkota wanita..bukan senang..memang la wangi..tapi kelilingnya banyak duri..

memang la cantik..tapi bukan mudah untuk mengambil nye..macam tu jugak kalau jadi wanita..kena bertegas dalam hal menjaga 'mahkota' itu..bukan senang..

kalau tengok kelopak2 bunga ros yang lembut tu..huh..teruja..tambah2 pulak kalau masa die nak kembang tu..beberapa kelopak jer yang terbuka..yang lain2 semua masih kuncupp..subhannallah..

ni antara yang cute..suke tengoknya..hehe..dapat sekuntum pun dah cukup puas hati..tapi kalau dapat sedozen..lagi alhamdulillah..
ni lak bunga ros putih..nampak sangat suci..i loikee...

cantik kan..?sweet sangat..




aku memang kagum ngan bunga ciptaan Ilahi nie..bile tgk bunga nie mcm ade ketenangan n kepuasan..w/pun aku nie bukan kategori jiwang..tp sesekali tu ' dalam hati ade taman' gak la..hehe..ni aku saja kumpul gambar bunga ros a.k.a mawar..Subhanallah...memang kagum..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...