Pages

Wednesday, June 26, 2019

Bicara tanpa suara

Sesekali hati ini pedih.. Sesekali hati ini sedih.. Sesekali hati ini ingin meratap.. Sesekali aku kalah.. Sesekali aku lelah.. Sesekali aku pasrah.. ALLAHUAKBAR.. pilu bila hati ini dijentik.. Hanya Allah maha mengetahui.. Selalu pujuk hati untuk bersangka baik dengan Allah.. Selalu juga air mata tumpah tanpa sengaja.. Tapi aku tahu.. ALLAH dah atur yang terbaik untuk hambanya.. ALLAH pilih jalan yang terbaik untuk hambanya.. Semoga hati ini terus tenang.. Terus kuat.. Semoga aku sentiasa positif.. Semoga aku tidak keseorangan menempuh ujian dari Mu Ya Allah.. Semoga dipermudahkan semua urusanku.. Urusan suami.. Urusan anak-anak.. Dan urusan orang-orang yang aku sayang dan sayang pada aku.. Amin..



Ya Allah.. Sesungguhnya aku takut... Takut menempuh hari-hari yang mendatang.. Takut meniti hari-hari yang penuh ujian.. Semoga Allah bantu aku.. Bantu hati ini.. Bantu suamiku.. ALLAHUAKBAR.. hanya Allah tempat aku mengadu.. Tempat beserah.. Tempat menagih kasih dan simpati..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...