Pages

Sunday, June 1, 2014

Selamat Hari Guru

Tajuk entry pun dah rasa nak tergelak..dah 1 Jun 2014 baru ada terasa nak update pasal hari guru..sibuk sangat kot..haha agaknya lah..tahun nie hari guru takde buat apa-apa tema..sorry to say, AJK Kelab Guru tahun nie macam tak komited sangat..jamuan pun hanya di Dewan Besar sekolah je..bukan nak kata la kan..ramai yang kata Hari Guru ni hari syok sendiri,,cikgu bayar, cikgu makan, cikgu raikan.. dah memang itu hakikatnya..terima la seadanya..

video
aku memang suka giller dengan lagu endon ni..

alhamdulillah dapat anugerah inovasi dari pengetua

aku tak kesah pun..kata la apa pun, memang hakikat yang tidak boleh diubah bahawa pekerjaan sebagai GURU satu pekerjaan yang tidak berapa dipandang mulia oleh masyarakat..tapi sebagai cikgu, pada aku biarlah cikgu sendiri yang menghargai diri cikgu..cikgu sendiri yang meraikan diri cikgu sebagai GURU..cikgu sendiri yang meraikan betapa mulianya kerjaya sebagai seorang GURU..tak payah nak HOTS sangat minta orang sana sini menyanjung kerja yang bukan semua orang faham apa peranan GURU yang sebenarnya..haha jauh dah melalut ni..teremosi pula..

kami memag suka buat tema sendiri


bersama dengan en. GKMP


tapi pada aku sendiri, lagu Kami Guru Malaysia tu bagaikan keramat..bila menyanyi lagu ni aku rasa macam menanggung amanah yang amat berat sekali..memang setiap kali aku menyanyi lagu Kami Guru Malaysia, pasti air mata akan bergenang..touching beb!!

boria anak tanjung

tahun nie, anak didik dari Kelab Multimedia ada buat 2 video khas untuk sambutan Hari Guru yang memang aku rasa macam suka nak tengok selalu..hehe..terima kasih anak didik..semoga kalian berjaya cemerlang dunia dan akhirat..

sempat selfie masa tengah baca perutusan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...