Pages

Sunday, April 20, 2014

Penyakit kaki tangan & mulut

Lama dah tak update blog..sibuk dengan hal-hal duniawi yang terlampau..lupa nak cerita yang en.suami tak jadi buat engiogram ari tuh..sebab doktor kate rentak jantung yang dalam laporan tu normal..tapi doktor cadangkan buat rawatan cardiax ct..

Letak beg tunggu beratur nak ambil nombor-
@hospital serdang, 6.00am


kena makan ubat dan masuk dalam terowong..doktor akan tembak cecair dakwat dan scan kat dalam terowong..aduh risaunya..doktor bagi tarikh baru bulan 6 nanti datang semula..
Tapi apa kaitan dengan tajuk entry aku kali ni ye?hm..semalam tengok macam da bintik-bintik kat tangan adi..anak aku yang baru berumur 1 thn 3 bulan..aku macam rasa pelik sebab bintik tu macam ruam tapi cepat sangat naik..bila bawak jumpa Dr Zanawati, terus dia sahkan kena penyakit tangan kaki dan mulut..



YA ALLAH..Kau hantar ujian lagi untuk hambamu yang selalu leka ini..rasa macam nak menangis je depan doktor tu..aku tau ujian ni adalah hadiah dari Allah untuk hambanya..semoga aku kuat untuk menempuh ujian dari Allah ini...memang tak sanggup rasanya bila tengok adi menangis tak selesa..semoga Allah permudahkan segalanya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...