Pages

Monday, January 23, 2012

ooohhhh kerja..




salam satu malaysia..gong xi fa cai..
masa aku tengah update blog nie, bunyi mercun berdentam dentum kat luar tu..x pe..nama pun satu Malaysia..aku ok jer..tengok ainul farhah dengan umair hariri seronok jer tidur..macam xde gangguan pun..kira ok la tu..sebenarnya pagi tadi baru sampai dari Klang..mujur tak teruk jem kat highway tadi..g Klang sebab anak buah sebelah en.suami bertunang dengan pasangannya orang Kedah..nanti aku cerita pasal ke Klang tu ek..
Kat sekolah sekarang memang zaman tengah sibuk nie..walau pun Ujian Pengesanan lama lagi..SPM apatah lagi.."belum bau lagi cikgu"..anak didik 5 MPV selalu mengusik bila aku asyik ingatkan pasal SPM..tapi cikgu2 kat skolah aku ni semua memang macam tak cukup kaki tak cukup tangan..
aku pun tak tau apa yang aku sibukkan tapi memang dapat rasakan yang aku memang tengah sibuk..sampai makan pun kat meja sambil buat kerja..x sempat nak g kantin..(alasan sebenarnya)..
cerita pasal kantin sekolah ni..aduhai..susah mau cerita..entah kenapa tekak aku ni macam tak serasi dengan lauk kat kantin..maklum la tender baru walau pun tukang masak yang sama..air tangan yang sama...harga jer yang berbeza..makin mahal..hehe..

bekalan untuk diri sendiri dan en. suami sebelum ke sekolah..
epal tu sebab ada meeting so perut kena bertahan sampai pukul 5pm..:)

sebenarnya cikgu xleh nak komplen sangat tentang kanti nie sebab diaorang masuk tender untuk makanan pelajar..cikgu hanya menumpang jer..tapi memandangkan cikgu xleh keluar waktu persekolahan, so cikgu pun dikira sebagai regular customer juga la kan...erk..ye ke..?hehe..
sudah la ye..tak leh tulis banyak2 pasal kantin sekolah nie..nanti kira macam mengumpat la jugak..hehe..orang yang baca pula yang dapat saham..nauzubillah...:)

2 comments:

  1. hihi waktu bc artikel ko nie aku glak dh tang tidur ainul n umair..mcm cara ko yer byah..hihi
    seb baik aku x 1 sek ngan ko klu x cnfirm ko kna tmbh 1 bkal lg..(wt2 x sdar diri..dh trg2 ko sek men aku sek ren kan ) yg pasti byah ader hikmah keje byk..ko x yah g kntin yg mahal hrganya..bw bkal n bolh bjmat..

    ReplyDelete
  2. jimat la jai oi..tapi bangun tiap2 pagi pukul 5 x hengatt tuh..hehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...