Pages

Tuesday, December 25, 2018

Kembali semula..yeayy!!

Lama rasanya tidak menceceh di sini..lantaran kesibukan menguruskan anak-anak didik dan anak-anak di rumah...tambahan lagi dengan cuti yang pendek dengan berbagai-bagai aktiviti dan program..sungguhh..


rindu rasa nak berbloging lagi..walaupun trend zaman sekarang lebih pada instagram, facebook dan banyak lagi...memang dunia blog ni dah jauh ketinggalan.. tapi sesekali kena juga menjengah dunia blog ni..untuk mengingati zaman legend..hahaha..


baru-baru ni aku sibuk menguruskan wakaf yang aku beli untuk sekolah..eh..aku ke??sebenarnya duit yang kelab aku menang baru-baru ni..duit tu yang guna untuk beli wakaf tu..cantik..
aku beli dari WAKAF WARISAN...


sangat bagus..dari segi layanan dan harga..semua boleh bincang..
alhamdulillah.. dapat harga yang memuaskan dengan saiz ukuran yang agak besar...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...