Pages

Sunday, December 30, 2018

Program anak-anak

Kebetulan sebenarnya.. en.suami daftarkan anak untuk program otak tengah atau pun mid brain..jadi aku pun cari homestay sekitar UPM sebab lokasi program pengaktifan otak tengah kali ni dibuat di Kolej Kediaman ke lima..


rindu dengan UPM.. rindu dengan kehidupan sebagai pelajar.. rindu dengan kenangan demi kenangan yang banyak mengajar erti kedewasaan.. rindu dengan pengalaman yang tiada tolok bandingnya.. Allahuakbar.. sesungguhnya perancangan Allah adalah yang terbaik untuk hambanya..


cari punya cari.. dapat homestay 3 bilik.. Az Decentrum.. lebih kurang 10 minit ke UPM.. kalau tengok betul-betul..memang boleh nampak bangunan UPM.. betul-betul bersebelahan dengan UNITEN.. kolam yang sangat luas.. kira puas juga berenang.. aku memang spesies yang tak boleh tengok kolam renang.. macam rasa tak lengkap kalau tak rasa berenang.. hahaha


seronok sangat sebab rumah paling tepi.. dapat pemandangan malam yang sangat indah.. dapat tengok banyak lampu... sesekali jadi orang bandar..


dapat tengok lampu dari aras 28.. sambil meniarap atas katil.. selak langsir dapat tengok kereta bergerak atas jalan.. aduh jakun..
seronok juga bila dapat berkumpul ramai-ramai dengan anak-anak buah.. sesekali berhimpit bersesak-sesak... hahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...