Pages

Wednesday, February 19, 2014

Rindu

Lama dah tak update blog..rindu rasanya..tapi masa memang sangat x mengizinkan..perasan busy lah kononnya..tahun ni masih lagi dilantik jadi ketua panitia,ditambah pula sebagai guru tingkatan..waktu mengajar 25 waktu..


Inilah doa yang aku selalu amalkan..nak hafal doa panjang-panjang, aku ni bukan otak yang jenis sekali pandang boleh terus ingat..
Skang ni pun dah pukul 10.00 pm..Aku baru balik dari kelas tambahan asrama..badan memang dah letih sangat tapi masih tak boleh tidur sebab dah terlalu letih..kaki memang dah lenguh..
Perhimpunan kokurikulum

Pagi-pagi dah ada perhimpunan kokurikulum..tepacak dari pukul 7.30 sampai pukul 8.00..sambung pula tengok budak kadet polis berlatih kawad sampai pukul 9.00...tepacak lagi..lepas ke hulu ke hilir sampai pukul 4.00, berkejar pula dengan anak-anak,
Elok lepas jemaah maghrib dengan en.suami, berkejar lagi ke asrama..dan sekarang, aku di depan tv melayan keletihan..

Apa yang aku harap, aku dapat ikhlaskan hati aku dalam melaksanakan amanah Allah..walau penat macam mana sekalipun, aku harap anak didik aku dapat apa yang aku ajarkan..dapat berjaya dengan cemerlang dunia dan akhirat..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...