Pages

Wednesday, September 25, 2013

kesian si kancil

          Kalau bulan 3 ari tuh abang wira masuk wad, sekarang adik kancil pula ambil giliran..terperanjat pun ada..en.suami yang bawa..cium pula kereta rakan sekerja merangkap jiran setaman..

          aduhai..macam mana keadaan tu berlaku biarlah aku dan en.suami sahaja yang tahu..terus terang aku tidak ralatkan keadaan si kancil, tapi aku cukup risau dengan kesihatan en.suami..hanya Allah yang tahu perasaan isteri ini..

          tapi aku tahu semua yang berlaku adalah ujian Allah untuk en.suami dan aku sebagai isteri..sebagai ingatan tentang kasih sayang Allah untuk umatnya..doaku semoga tiada ulangan pekara seperti ini dan semoga en.suami dapat sembuh sepenuhnya..selebihnya aku hanya beserah pada Allah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...