Pages

Monday, January 3, 2011

penat..penat..penat..


hmm..ari mmg terasa penatnye..pepagi lagi dah g sekolah..ari ni pendftaran form 1..so, aku terlibat la nk wat agihan buku teks..kononnya nk susun buku teks awal sket supaya masa parents datang nnt sume buku dah siap susun..tp alamak!!!smpai jer kat sekolah, ofis tutup..maklumlah ari ni ahad..bangla pun cuti..ahaks! dah la tergendala kerja..tunggu punye tunggu..call punyer call..at last bos pun sampai..mujurnye boss ade kunci..so dpt la amik kunci bilik spbt..hm..kelam kabut la nyusun buku yg d ambil dari bilik SPBT ke kelas..mujur ade anak dara pengawas yg nk tolong..kalo x,...cikgu la yg kena ngangkatnye..huhu..tgh siap - siap susun, parents pun smpai..mcm2 kerenah..ade yg marah2..nape buku teruk la..nape buku hancur lunyai la..nape x bg buku yg dah siap susun la..nape x itu..nape x ini..huhuhu..x tau nk jwb ape..aku cume senyum jer..sekurang-kurangnye parents tu dpt bersabar bile tgk aku senyum..alhamdulillah..pastu dah bg tau siap - siap yg buku mesti amik 16 buah..dah suh kire siap2..tp smpai kat kiteorg, buku pun x berkire lagi..hai..macam2..agaknye bile ank aku dah skolah nnt pun aku mcm tu gak..hehe..lumrah manusia yg x penah puas & suke komplen..aku senyum jer..mmg ini jwtn yg aku mtk..okey la..alhamdulillah..drpd kn jadi GPM..aku rela!!haha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...