Pages

Monday, December 20, 2010

Laman 3 budaya

aku pun x tau nape die bg nm taman tema ni mcm nie..agknye 3 budaya tu melayu, cina n india kot berendam dlm kolam yg sm..haha..aku g 12/12/2010..sj g ngan fmly umbai..ramai gak la yg g..fmly aku ( 4 org) + fmly akk ( 6 org) + fmly bang ngah ( 9 0rg ) +fmly k zarah (6 org)..huhu..kire la sndri brape org tuh..skali masuk utk dewasa RM 10 knk2 Rm 5..fuh!! sengeh lebar tokeh tmn tema tuh musim2 cuti nie..tp ok la..kalo g melaka wonderland lagi mahal bangat...ekekekek.. aku bawa bekal sandwich jer ari tuh.. ye la nm pun piknik..x smpat nk masak lebih2 yg betulnye..byk ngat keje rumah..maklumlah suri rumah tangga sepenuh masa ..(utk sbulan nie jer)..so, sbg ganti, aku invite la fmly aku tu mkn malam kat umah aku..ooppss..mkn petang yg betulnye..tp mmg best n enjoy!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...