Pages

Wednesday, August 11, 2010

anak - anak kesayanganku..




alhamdulillah..aku dikurniakan sepasang cahayamata yang comel dan sihat..anakku yang sulung UMAIR HARIRI dan yang ke 2 AINUL FARHAH..UMAIR nama sahabat nabi yang berjuang di jalan Allah..HARIRI lak bermakna sutera & kelembutan..umair lahir pada 15.09.2006..tgh hari Jumaat.. betul2 ms org tgh azan..huh..org kate kalo lahir tgh ari ni degil orgnya..ntah la..harap2 tidak la..setakat ni alhamdulillah..
sambil main air sambil basuh toto..

adik kalau dah tido...habis semua

aksi dari si abang..

ainul farhah selepas bercukur rambut..hari ke - 8
yang ke 2 AINUL FARHAH..lahir 16/10/2009..mlm jumaat..ms tu dah terlebih hari..risau x terkata..ainul tu maksudnya cahaya mata..farhah tu lak kegembiraan..tu sbb ank yg ke 2 ni sik tersengih jer..hehe..sntiasa senang ati..alhamdulillah..secara tak langsung, nm anak-anakku mempunyai bilangan aksara yang sama..secara kebetulan jer..kebetulan jugak, dalam bahasa arab dimulai dengan huruf 'ain'..pun x disengajakan tuh..
mood : nak g ngaji
say cheese..
first time dapat pakai baju agry bird sama..
suka terlebih..


Apa pun doa dan harapan ummi semoga kalian menjadi anak yang berguna..semoga menjadi anak yang solih dan soleha..yang tidak melupakan jasa orang tua..yang dapat menjadi kebanggaan dalam agama..amin..

1 comment:

  1. hampir sama nama anak awak ngan nama anak saya...hehhh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...