Pages

Wednesday, December 7, 2016

Pantai Puteri



Assalammualaikum... cuti sekolah kembali lagi.. bila cerita tentang cuti ni cikgu cikgi la yang paling seronok..


Cuti kali ni aku memang rancang bercuti awal minggu..sebab nanti 6 dec en.suami dah mula temujanji dengan hospital besar melaka.. semoga semuanya berjalan dengan lancar..


Pagi 27 Nov 2016.. semua yang terlibat (macam ramai sangat).. dah mula berkumpul di Pantai Puteri..aku memang suka dengan pantai di sini sebab lokasinya bersebelahan dengan jalan besar..


sesuai untuk bawa mak yang tidak kuat untuk berjalan jauh.. tambahan lagi ada tandas awam yang disediakan..senang untuk menukar pakaian..


Adik aku buat sukaneka..memang aku akui susah untuk berurusan dengan orang yang lebih tua.. tapi alhamdulillah semua jenis yang boleh ikut serta..


Aku..?seharusnya penaja hadiah..hehe.. nak juga ambil bahagian.. baik!!jom layan gambar..😃




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...